آدم برفی تنها...

سرد تر از زمستان های قطب جنوب...دلگیرتر از مردم...خسته تر از پایتخت ها...و دلتنگ تر از وطنم...

چشم هایم را بسته ام روی تمام فرشته های عالم...تنها انسانیت تو را می طلبم...تویی که طبع شعر به قتل رسیده ام را زنده کرده ای...

تویی که مانند باد،غبار را از چهره هستیم می زدایی...و در اوج هر بحرانی دستانم را چنان گرفته ای که خود را ابراهیمی می بینم که در وسط کوه آتش فقط گلستان می بیند...

آری...آمدنت آنقدر خوب و دلربا بوده...که به فاجعه ی رفتنت هم می ارزد...

من به هرچه باتو...و از تو دارم راضیم...

زمین قلب من هر روز بارها و بارها ترک برمی دارد...اما اطمینان دارم تا زمانی که باران حضور تو بر زمین ترک برداشته ی قلبم ببارد...آباده آبادم...سبزه سبز...

نه تو حلال مشکلاتم نیستی...تو مسکن دردهایم هستی...ناچیز میکنی بزرگترین بلاها را...

روزی که فهمیدی آدم برفی تنهایی هستم...دستهایت را بسیار سرد نکاه داشتی تا از آب شدن نهراسم...و وقتی فهمیدی برف های گلی و آلوده وجودم را می آزارد...با برف های سفیدوتمیز ترمیمم کردی...

بگذار دنیا تمام تلاشش را برای شکستنم بکند...وقتی تو اینجایی تلاشش بیهوده خواهد بود...

حیف از تمام روزهای قبل از تو...اما اکنون که تو را دارم خیالم آسوده است...و آرام...



نظرات شما عزیزان:

زینب
ساعت23:59---29 تير 1392
خیلی قشنگ بود....خیلی زیاد....

اسکلت مهربون
ساعت17:33---24 تير 1392
نیدونم چرا لینک نمیشی..آی باو..

اسکلت مهربون
ساعت17:31---24 تير 1392
لینکت کردم دی:

اسکلت مهربون
ساعت17:20---24 تير 1392
سلـــــام!
حالا هی تو بگو نمییای نمییای دی:
خعلی قشنگ بود!خعلی..نویسندهــــ..!
+قالب جدید مبارک
+نظرات نمییاد..خوبـــــ چیه؟


آسا(مریم)
ساعت19:01---22 تير 1392
شناختی عزیزم؟؟؟؟؟؟وبلاگت خیلی خوشکله آفرین.دوس داشتی به وبلاگ منم سری بزن

علی
ساعت18:03---22 تير 1392
جمع اوری امضا به صورت اینترنتی جهت
اعتراض به اقدام وزارت آموزش و پرورش ایران به خاطر تامین نیرو از طریق دانشگاه فرهنگیان و نادیده گرفتن فارغ التحصیلان فعلی دانشگاههای کشور
http://www.ipetitions.com/petition/stop-this-injustice/< br /> یا
http://yamahdimadad.persianblog.ir/


tanha
ساعت18:01---22 تير 1392
وا این چه حرفیه نگین
راستی سال چندمی؟ رشته؟؟


mehrnaz
ساعت19:30---20 تير 1392
خوش به حال تو و تمام کسایی که این آدمو داااااارن........یا حداقل یکی مثه اون.والبته خوش به حاله خودش که یکی مثه تو رو داره ادم برفی کوچولو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دل نوشته های من ، ،

تاريخ : پنج شنبه 20 تير 1392 | 1:28 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.